Forbrukerkjøp.

Som forbruker har du i dag mange rettigheter og plikter når du har kjøpt en vare. Det kan være noe galt med varen allerede ved kjøpet. Du kan også oppleve at den ikke holder mål etter hvert som tiden går.

Det kan ofte være vanskelig å nå frem til selgeren med et krav. Det er ofte viktig at du er rask med å reklamere overfor selgeren. Vi kan hjelpe deg slik at du best mulig kan ivareta dine rettigheter og plikter etter forbrukerkjøpsloven.

Kco advokater har lang erfaring med å bistå forbrukere ved krav mot forskjellige typer selgere. Våre advokater gir rask og effektiv bistand.

Kontakt oss for mer informasjon:

Telefon: 67 52 23 23
E-post: post@kco.no

Dette er vanlige temaer innenfor temaet forbrukerkjøp:

  • Levering
  • Tidspunkt for betalingen
  • Risiko for tingen
  • Mangler
  • Auksjonssalg
  • Forsinkelse
  • Forbrukerens tilbakeholdsrett
  • Selgerens opplysningsplikt
  • Retting og omlevering
  • Prisavslag
  • Heving
  • Erstatning
  • Krav mot tidligere salgsledd

Vi kontakter deg gjerne!

Fyll inn skjemaet, så kontakter vi deg ved første anledning.

hCaptcha